اوج‌گیری جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ و اعتراف های ناگزیر آخوند دژخیم علی فلاحیان به نسل کشی و قتل عام مجاهدین به حکم خمینی جلاد +كليپ مصاحبه

0
36

 

اوج‌گیری جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ و اعتراف های ناگزیر آخوند دژخیم علی فلاحیان به نسل کشی و قتل عام مجاهدین به حکم خمینی جلاد برای حفظ نظام منفورآخوندها در برابر مقاومت مردم و مجاهدین خلق ایران،

درحالی که جنبش دادخواهی خون شهیدان قتل عام ۶۷بالا می گیرد، آخوند دژخیم علی فلاحیان، وزیر سابق اطلاعات رژیم و از مسئولان پلیدترین عملیات تروریستی و کشتار اطلاعات بدنام آخوندها درداخل و خارج کشور، در اعترافهای تکان دهنده یی راجع به حکم خمینی برای قتل عام و نسل کشی مجاهدین گفت: اگر اینها را نمی گرفتیم و نمی کشتیم که کشوری نبود مملکتی نبود این حرف من نیست حرف خمینی است. وی تصریح می کند که صرفنظر از اینکه اسیران مجاهد چه عملی انجام داده باشند، مواضع و اعتقادات آنها علت اعدام جمعی آنها بوده است. 

توجه شما را به بخشهایی از این اعترافها، که سندهای دیگری برای محاکمه سران رژیم آخوند هاست، جلب می‌کنیم:

دهباشی: یکی از سوالاتی که در این ماه های اخیر بیشتر هم مطرح شده ماجرای چیزی هست که به اعدامهای سال ۶۷ مطرح هست درواقع بعد از انتشار فایل صوتی آقای منتظری و یکسری ازآقایون محترمی که پیش شون رفته بودنددرواقع این بیشتر سوال ایجاد شد در فقره سال ۶۷ این نظر کارشناسی وزارت اطلاعات بود خدمت حضرت امام که به این ترتیب برخورد بشه با زندانیان منافق؟ 

فلاحیان: حکمش اعدامه حالا پس این یک بخشی می مانه اونوقت هم دعوا بود اصلا که آقای موسوی که دادستان کل انقلاب بود میگفت اصلا محاکمه نمیخواد و به همین دلیل 

دهباشی: آقای موسوی تبریزی 

فلاحیان : آره اصلا محاکمه نمیخواد چیزی که داره با ما میجنگه که معنا نداره ما محاکمه بکنیم یک عده ای دیگه از آقایون معتقد بودند که حالا در هر صورت این اونهایی که دستگیر میشوند محاکمه بشوند حالا یا از باب احتیاط بود یا فتواشون بود یا هر چی بود رأفت اسلامی بود ولی امام مرتبا تاکید داشت که اینها مواظب باشید از دست تون در نروند اینها بروند دومرتبه می روند یک نفر رو میکشند حفظ جان مسلمان که واجبه درسته؟ لذا امام همیشه این تاکید میگفت احتیاط از این طرف بکنید 

دهباشی: احتیاط از موضع سخت گیری چون ما در مورد دماء باید احتیاط بکنیم چه جوری باید احتیاط بکنیم؟ مثلا اگر شبهه ای شد کسی کسی رو کشته یا نکشته شبهه هست 

دهباشی: بنا را بر نکشتن بگذارید 

فلاحیان: ولی در مورد منافقین ایشون میگفت به عکس شما اینها من اینها را میشناسم اینها 

دهباشی: به اشد مجازات برسونید 

فلاحیان: اشد مجازات نه, از دست تون در نروند و اینها حکمشون همیشه اعدامه اصلا حکم ولایی ایشون بود چه قبل این جریان ۶۷ چه بعدش 

دهباشی: ببخشید فرمایش تون رو قطع میکنم این افراد که مصداق بغی محسوب میشدند بعضی ها شون سالها بود در زندان بودند چطور اون موقع 

فلاحیان: من الان توضیح میدهم برای شما توضیح بدهم پس بنابراین این یک بحثی است که بعضی ها میگند که همین نکته ای که شما میگید که آیا اینها محاکمه شده بودند؟ محکوم شده بودند دومرتبه اینها محاکمه شدند این چه اتفاقی افتاد؟ چرا اینها دومرتبه محکوم به اعدام شدند پس این اولا تو ذهن باشه که حکم اینها اعدامه حتی اگر حاکم شرعی هم حکم به اعدام نداده باشه خلاف کرده چون طرف آدم کشته یا الان داره میگه من اگر آزاد بشم چیه؟ میکشم, خب حالا اگر یکنفر دستگیر شد محاربه مسلح دستگیر شد آیا حکمش اعدامه؟ آدم کشته یا نکشته؟ میگند حکمش اعدامه

در مورد ۶۷ چه اتفاقی افتاد؟ ۶۷ وقتی که عملیات مرصاد انجام شد شورش شد در زندان 

دهباشی: شورش شد؟ همه زندانها؟ 

فلاحیان : زندانها منافقین فهمیدند دیگه عملیات خیلی عجیب بود خطرناک هم بود بلنسبه خودش درسته؟ عملیات مرصاد خیلی کار چیزی بود اینها تا نزدیک چارزبر یعنی نزدیک کرمانشاه آمدند اسلام آباد هم آمدند بالاخره یک کار دیوانه واری کردند درسته؟ معلوم بود که صدام هم بهشون گفته بود معلومه محکومید به شکست ولی جو گیر شده بودند فکر میکردند اینها پس فردا می آیند تهران خب

مجری: شما که میدونستید نمی تونند بیایند تهران 

فلاحیان : خب ما ها هم که نظامی بودیم دیگه حالا نظامی میدونسته یا نمی دونسته جنگه بله ما که میگیم اصلا همه دنیا رو میگیریم اینکه شما دارید میگید ما میدونستیم مگه میخواهیم چه نتیجه ای ازش بگیریم پس بنابراین این رو در زندان اینکار رو کردند, بحث بود که چه اونهاشون که اعدامی بودند و اعدام نشدند و چه اونهایی که اعدامی بودند ولی حکم اعدام نگرفتند یک گروهی؛ امام که نظرشون بود چرا نگه داشتید , اینها که داره میگه همین حالا که تو زندانه میگه اگر من رو رها کنید مسلسل دستم بیفتم همین زندان می زنم 

دهباشی: به همین صراحت؟ همه شون هم میگفتند؟ 

فلاحیان: به همین صراحت بله اصلا بحثی نداشتند میگفتند ما دیگه جنگ مون با شما تمام عیاره , امام فرمود حالا اونهاشون که این حرف رو میزنند اونهاشون که سر موضع هستند اقلا اینها رو یک اعدام کنید 

دهباشی: ملاک سر موضع بودن چی بود؟ 

فلاحیان : سر موضع یعنی سازمان را قبول دارم شما را هم قبول ندارم و رها هم بشم علیه شما می جنگم

دهباشی: خب این که دیوانگیه 

فلاحیان: دیوانگی را می کردند 

دهباشی: حاج آقا ما داریم در مورد چند نفر داریم صحبت میکنیم؟ چند تا اعدامی؟ 

فلاحیان: من الان دقیق اعدامی ها را نمیدانم اگر بخواهیم بگیم خب اونها از ما چقدر کشتند؟ 

دهباشی: اونها از ما ۱۷هزار تا 

فلاحیان: ۱۷هزار تا کشتند ما هم نمیدانم از اونها ما از اونها چقدر کشتیم چون تو خیابان هم کشته شدند تو عملیات ها هم کشته شدند تو زندان هم کشته شدند 

دهباشی: نه تو زندان مثلا عدد ما همون حدود ۱۷هزار تا است؟ 

فلاحیان : فکر نمی کنم من الان دقیق اونها رو دیگه باید از دادستان کل بپرسید 

دهباشی: اما تو همین حدود چندین هزار تا است, خیلی خب راهنمایی خیلی خوبی کردید یک راستی آقای رئیسی که خودشون در اون شورا عضویت داشتند اعضای دیگه چی بودند چون تو ایام انتخابات اخیر خب مطرح شد نام ایشان 

فلاحیان : آره بنده خدا هر چی میگفت من حکم ندادم حکمشون قبلا صادر شده اصلا کسی گوش به حرفش نمی دادند میگفتند نه شما و فکر هم میکردند اونها بیگناه اند خب اونها آدم کشته بودند حکمشون این بود اصلا محارب بودند اگر ما اونها رو نمی گرفتیم نمی کشتیم که یک کشوری نبود مملکتی نبود این حرف من نیست حرف امامه حرف همه بزرگانه.

دهباشی: متوجه شدم شما که فرمودید که این افراد که اعدام نشدند؟ اینهایی که حکم ثانوی اشکال آقای منتظری کجا بود؟ 

فلاحیان: اقای منتظری یک مسأله دیگه یی برایش پیش اومد که با امام هم اختلاف پیدا کردند ابتدا هم اقای منتظری نظرش همین بود و یک نظری پیدا شد که این اعدامها نهایتا باعت می شود تاریخ علیه ما قضاوت کنه علیه اسلام قضاوت بکنه بنابراین ما خوبه که این کار رو نکنیم که بعدها قلم به دست دشمن می افته ما رو اینجوری خلاصه لجن مال نکند که امام می فرمود که نه شما وظیفه شرعی تون را انجام بدهید منتظر قضاوت تاریخ نباشید

دهباشی: حاج آقا از این بحث میخواهیم رد بشیم فقط من برای اطمینان خودم میخواهم بپرسم که همه کسانی که اعدام شدند با اسلحه دستگیر شده بودند؟ یعنی شورش مسلحانه کرده بودند؟ 

فلاحیان: نه همه شون که شورش مسلحانه کرده بودند ولی افرادی که دستگیر شدند خیلیهاشون خونه تیمی بود ما می رفتیم اونجا مثلا یکی دو تا اسلحه بیشتر نبود یا تو خیابون مثلا می گرفتیم شون اسلحه نداشتند خیلیهاشون

دهباشی: خوب این جوری می شد مصداق شورش مسلحانه

فلاحیان: اینها جز اون سازمان بودند 

دهباشی: نباید خودش شخص شخصا اینکار رو بکنه؟ 

فلاحیان: نه وقتی که کسی عضو یک جریان یک لشگری هست اون لشگر که مثل مسلحانه داره میجنگه حالا چه مسلح باشه اون فرد چه نباشه.

دهباشی: ولو اینکه با یک روزنامه گرفته باشندش؟ 

فلاحیان: بله اینها جزو ان سازمان بودند یعنی امادگی عملیات داشتند حالا یک کسی ممکنه بره امروز برای این خونه تیمی نون بخره یکی بره مثلا امکانات دیگه تهیه کنه 

دهباشی: یا اصلا نیروی عملیاتی نباشه نیروی تبلیغاتی باشه

فلاحیان: بله بلاخره جزو اینهاست بالاخره یک یگانی که می جنگنه همه چیز داره دیگه همه همه که فقط اسلحه ندارند درسته؟ واحد تدارکات هم دارند دیگه

دهباشی: اینها اسیر محسوب نمی شوند

فلاحیان: نه

منبع: آپارات (رژیم) ۲۴/۴/۹۶

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here